Burn Heart Burn

tjooooo hoo

I går hade jag utvecklingssamtal ha ha ha happy face, joo men dom tycker at jag pratar för mycket och att jag ska konsentrera mig mer på arbetet haha detva vad all alla lärare skrev förutom bilden, hon tycker at jag är en begåvning och har talang för sånt haha men så kan det juh vara.

nu sitter jag och ugglar jag är så jägarns trött bara inte bra, går juh att sova men nae det orkar vi inte med hahha.

veckan har vatt väldigt tråkig så antagligen därför jag inte vatt så ducktig på att skriva haha

i tisdags så red jag kickan det gick bra så nu ska on hem. hon skulle kommit i går men det blev inte så men hon kommer i alla fall :).
vi jorde dom normala sakerna hängde lite skritta och så blev det lite trav i bland, hon var lite pigg. men det ronny har jobbat med henne är att lasta både transport och lastbil så nu går hon galant in, sen har han jort så hon är väldigt lydig och lätt i hanteringen :) det blir bra ska bli kul att följa henne och se vad hon blir för nått.
sen på kvällen så hoppa jag sibbe han tycke det var lite jobbigt men han var pigg och glad.
på onsdags kväll hoppa jag cooper han var jätte fin, hoppa en oxer på 130 galant, han känns fräch nu har jag också bytt bätt till ett tvådelat pelham, skilnaden med det och det andra är att jag får lite mer rörelse i munnen på han detr var lite strummt innan och det var svårt att jobba i markarbetet på det, men det här tycker jag är mycket bättre, tänkte väl at jag skulle tävla på det nu, så får vi se hur det går, har tävlat med det förut och då har det gåt bra så :)

i morgon så ska jag gå på stan med cicci, tänkte vel att jag skulkle köpa några jlklappar och lite nya kläder till mig haha  .D sen på kvällen så är jag ensam hemma får se vad som händer då :)

men nu ska jag i alla fall gå och sova jag är asa trött nu, har försökt få i gång min dumma mikrofon på datan men det ville inte funka den lilla korven men go natt pöss

hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0