fått enflaska i huvet

tjoooo hoo
Nu var det ett väldigt lång tid sen jag skrev, ehh bra garmmatik där men aja.

jaa meene jag har vatt och tävlati i Grevagården med hästisarna dom var super fina vi börjar med sibbe han starta fre La, lör La, lör msvb, sön msvb på fredan kom han 2a :) pålördan kom han 6a och i msvb 7a på söndan så kom han 5a :D han var grym inte i en bom på hela helgen :D cooper hoppa fre La, fre msvb, lörd msv sönda msvb han var också jätte fin han kom 3a i första Lan han var super taggad och jätte fräch i dom andar klasserna var han också super fin, men lite stark, dom e så sjukt fina min små pollar :D jag e bara för glader på dom :D <3

ja vad har hänt mer ehhhh inte mycket nu e jag hemma och är sjuk :'((((  får se om jag går till skolan i morgon.
ska vel dö i sffan i gen, jag är jätte sugen på apelsinjuice kan ingen ge mig det vi har ingen :(






ser det inte bara för gott ut eller?? får pressa egen på glementiner haha :)

Fått en flaska I huvet, legat sövd på akuten.
Varit död I minuter, hela själen var bruten.
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.
Jag har famlat I'mörker, men I dig såg jag ljuset


men ha det för jägarns gött :) ♥

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej Martina!! Vad ska du gå för gymnasium o linje??!!!

2011-08-06 @ 14:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0