good enough

heeeej håååååå heeeej håååå

var med underbaraste cicci i helgen, vi gick på stan och köppte julklappisar på typ 4timmar köppte jag två julklappar en till mammi och en till pappi, sen då vad ska jag köpa till alla andra, sen leta vi efter en sak jag kom på som jag kunde köpa till Andreas men naee det fanns inte i en enda afär jag får panik i gen.
Vet enns inte själv vad jag vill ha, bara en sak en ny hjälm haha
Nu tycket jag att jag var smart här om man bara vill ha en sak då borde  man juh få det tycker jag haha så jag säger baar en hjälm så får vi se vad det blir haha en kl väst också (y)  :D
men så kan det juh va ahah

ne nu ee jag så trött så jag bara är almänt jätte flumm
vet ens inte vad jag skriver så aja lite stvfel hit och dig spelar roll liksom hahah

men enligt mina så kallade "klasskompisar" säger juh att jag går i 3an starkt IG och har dyselexi mmh det va mina vänner det jaa. tur att jag har cicci, hon vill dock ha löneförhöjning och ett släp men jag tänker på sak haha.

men naee det är inte så illa som det låter dom mular mig inte varje dag i alla falla hahah snarare i dag vare jag som mula dom hahah jeper fick snö i hela fejat haha och oskar en snöboll innanför tröjan haha där fick dom i gen hahah, men jag känner på mig att vi kommer få på samma sätt till baka och lite till haha
men vi får se fortsättning följer.

nu ska jag sova innan jag sover! med alla kläderna och såå aaah mmmh

god natt pöss pöss 
vilka mer finns, puss och slem ni vet från vem! det finns juh fler eller?

dröm sött  ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0