gubben i lådan

nemen hallå där jaa

haha i dag ringde vi nån random person haha slog ett nummer, haha adam svara han trodde det va min pojkvän hahah så va det värsta gubben haha lite kul

i går klippte jag sibbe han var inte rolig oooch fick dampet på han hade ett bakben kvar och han ville INTE klippa det  fick inte på bremsen eller nått tog typ en timme att bara försöka få på han bremsen till slut gick det i typ två sekunder så han med typ två drag, det värsta är juh borta i alla fall.

måste plugga allt ska avara klart innan fredag typ så måste göra klart alllt nu.
det ska bli så jävla skönt med lov längtar slönder

blir att åka till grevagården på fre :) sista  tävlingen för i år men hästarna är super fina på träningarna så får väl hoppas at det går bra :)
tror faaan att jag behöver glasogon haha ser juh typ inte vad jag läser efter ett tag allt grumlar i hopp sig haha men så kan det juh va, vi säger att det är vinter virus haha.


haha så kul, vad händer om man har sex ute, man blir ute liggare hahahahah så dålig hahah men en dåå haah lika dålig som kon var på ängen hahah två myror och en stack hahaha
flummigt värre

nu ska jag äta men
hare gött

Kommentarer
Postat av: C I C C I

bara s¨å att du vet så skrev du haha 12 gånger hahahhahahhaha puss

2010-12-06 @ 18:48:43
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0