upside down

hoj hoj

studie dag i morgon dåå yesss

sovaaaaaaaaaaaaa massssssa!

och vet ni va mammi har entligen köpt pepparkaks fil mömms såå gått. låter juh inte så mömsigt men det är det kan jag ta och lova :D hahaha

blev ett dressyr pass nu på kvällen, han var fin lite stark i början men det har vi nog svar till eftersom jag lekte med dom i går haha men i morgon blir det också dressyr jag känner mig seriös nu jag är shockat själt asso, ockej inte allt för seriöst jag tar INTE på en dressyr sadel hahah.
efetr det så ska jag rida kickan, hon har kommit nu vet inte om jag sa det men aja hon e hemma hahah så ska rida henne i morgon :) ooh sen ska jag hoppträna på kvällen :D

nu ska jag i alla fall sova :)

puss och slem ni vet från vem mihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0