aprilhimlen



Hahahah okej det blev ingen ungspannkaka :( nu blire ungsstrekt falukorv och mos. och det har vi ju absolut inte ätit i skolan i dag nej nej  ohhhhhh.
Träning i kväll, men ska bara rida framridningen eftersom dom har tävlat, och vi åker ju på tors i gen så ingen hoppning :D


Jag vill bara säga att jag  HATAR SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det e kallt, och det gåt inte rida nån stans, och bara bläääääääääää, och ennu kallare, och ennu mer uhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu behöver jag lungn musik, en filt och lite oboy mömms.

hare bra ♥

♥♦♣◊♥♦♣◊♥



Kommentarer
Postat av: C I C C I

du är så yäyäää wowoow.



tänkte skriva att du är så puckad men då kom låten upp i mitt huvuuut, PÖSS

2010-11-09 @ 18:57:08
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0