bed of roses

hoj hoj
nu sitter vi i bilen på väg till Borås.

okej den här veckan har jag vatt med cicci hihihi i måndas så klippte vi både sassa och cooper så nu är dom mega asa snygga ;) sen hahah har vi bakat två misslyckade kladdkakor haha en torr och en degklump haha så ont i magen inte bra sen har jag köpt en vinterjacka att rida i mycket bra nu kommer jag inte frysa :)

hästarna var super fina på hoppträningen i alla fall cooper sibbe var lite kaxig men han var fin sen :)

jag har ingen träningsvärk från gårdagen i alla fall sköny hade vatt lite jobbigt om jag inte hade kunnat gått i dag :D

men nu somsakt sitter vi i bilen hoppas det går bra :D kommer antagligen komma lite resultat in hur det går eftersom att vii har internett weeeeeeeeee :D 

 

hahahah fin min xD



HAHAH sen skulle vi laga met hihi mycket fint blev det bränd korv och gooood pomme :D



pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0