hela livet var ett disco

tjjjoooo
blev inget inlägg i går men kan ju bara säga att den var lite uppbokad cicci och jag hade  de väldigt roligt kommer nog lite bilder och sånta vart äfter,
sen böra ja jag packa åker ju till Borås i morgon och tävlar så vi får hoppas det år bra :)

nu ska jag ducha sen ska jag och några till ha att fyspass vi ska köra spinning och typ yoga haha och metal träning typ så dan kommer va jobbig men det kan behövas efter kladdkakan i går haha jag hade så jäkla ont i magen trodde jag skulle spy

men kommer nog ett lite längre inlägg senare för nu har jag lite brådis mhhihihi men hoppas jag hinner skriva sen annnars kanseka jag inte skriver fören på mondag fåse om internett går i gång på tävlingsplattsen
men ha de bra :DD


möms

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0