Jag är Hellre Blind än ser mitt liv Utan Dig



tjooooo

I dag har jag också jobbat hårt, nu är jag jätte trött somna i soffan förut hahh upps.
 jag red hazze förut, vi red på täckta banan det är som en galoppbana fast med tak, han tyckte det var jätte kul, varm blev han i alla fall.
I morgon ska vi åka nånstans vet inte vad det hette. men vi ska åka med en av hingsarna Main Road heter han, han ska gå rådgivande test. så nu e jojjo och tessi och badar han så han är vacker :)

Jag trodde det skulle vara varmt i Skåne, det blåser hela tiden och typ regnar inte OK asso.
jag tänkte liksom att man kommer näsmare utomlands länderna där man kan ha smester, men nae så var det inte!
jag har också hört att det är massa snö hemma, inte roligt.



hahah hitta en gammal bild på jojjos data gölligt asso, jag diggar hatten :)

ooh vet ni vad när jag skulle dricka varm choklad tilll frulle så brände jag mig på koppen så jag har värsta brännblåsan och det gör bajs ont :( den typ spiricker hela tiden ooh då svider det massa inte roligt :( snyft

hare gött ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0