kär i en ängel

hej hoj
Blev inget inlägg i går men skriver resultatet nu i stället. Jag hoppa en La, pet på sista med cooper retligt.
Sibbe var nolla kom 4a båda var Jätte fina känns bra. I dag hoppa jag la+5 cooepr ett skitpet på sista i gen red med lite högt tempo i trekombinationen men kom 5a en då fin hest det där :D.
Sibbe ett skitpet på 3an men han var superfin vågar äntligen galopera på lite :D känns väldigt bra :D. är till A final med båda så i morgon hoppar jag en MSV b.

hahah i går åkte vi till stan i borås och flumma runt lite stan var dock inte lika stor som våran men men vi hittade i alla fall ett panband till cicci bra där :).

Nu har vi precis sett på Remember Me den var så hemks men endå så bra så se den säger jag bara!.

hare bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0