När alla vännerna Gått Hem

holla fjolla
hahah det rimmar X)

Idag har jag också jobbat hårt har aldrig vatt så trött känner mig helt död hahaha vi går juh upp asa tidigt 5.20 liksom o sen äre stalltjänst som betyder att man ska
ge hästarna mat
byta täcken på nästan alla
släppa ut alla
mocka åt alla, och så äre halm och det gör inte saken lättare
sen varanan dag halma
sen soppa
och sist kratta

sen kan man åka hem i typ en 25 min och äta frulle sen äre bara till baka i gen antingen ska jojjo rida eller äre lektion. sen så vid 12 typ så ska man leda in alla hästana och ta av dom täckerna ta på rästen dom täckerna och släppa ut dom, sen soppa och kratta .)
sen kommer man hem då mockar man åt hazze och rider han :) långa men roliga dagar ;)'

i dag sen vid 7 typ så åkte vi till stan och shoppa lite :D
 Nu är jojjo och tränar jag är väldigt shockat haha så nu lystnar jag på mucik :) ska väl försöka sova lite.
nu är det bara en dag kvar att jobba :( åker hem på lördag kl 11 typ så då hinner man juh inte göra nått :(
denna vecka har gått sjukt fort känns som jag kom nyss juh ;(

inte kul!

Men det ska bli kul att komma hem och rida Cooper och Sibbe i gen dom kommer vara jätte pigga hahah :D

Sen så ska jag väl antagligen rida dekvitta (kickan) det är ett 5 årigt sto efter Quite easy men som är helt rå, så vi ska rida in den nu, jag satt på den förra veckan.  Nu står den hoss Ronny Åman, han hjälper till om man har "problem" hästar som denna som inte ville åka träjler men nu är det klart så nu jobbar han med den så att den är hanterbar ordentligt. jag tycker att det är jätte kul man lär sig så mycket.

Nu ska jag sova hahha så jag orkar upp i morgon ;)

go natt ♥






Kommentarer
Postat av: C I C C I

jag är bra på rim!

2010-11-25 @ 23:19:26
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0