Love You Lately

hahaahahhah hej

Nu är jag så här vad hetere, joooo jätte dålig på att skriva i gen.
det kommeri perioder liksom. men så kan det juh vara!

I dag har jag vatt i skolan, konsitgt hahhaha, asso måndagar är så sjukt tråkiga vi har bara tråk ämnen alla liksom, först idrott kl 8 på morgonen sen språk sen sv sen engelska sen matte :S Happy face!!

Vi har också bytt platteser i klassrummet och det gjode juh inte dagen bättre, inget fel på folket men jag har ingen jag kan jobba bra med, jag behöver mitt moraliska stöd  liksom haha.
ooh sen så ska lilla Andrea till Teneriffa, lilla korvis. inte alls avis asso nej nej. jag fryser juhh kan jag mä få plats?

var nyss och red cooper han var as pigg mihihihih sibbe fick vila ridhusen är lediga så sent på måndagar och så höll jag på att frysa sönder så han fick vila.

I går pulsa vi i snön det tyckte han var super gul men väldigt jobbigt. sen red jag också sune han var super kul, jätte fin, och så red jag självklart cooper han var också jätte fin han var taggad att få ridas i gen, gud va trött jag var efter jag kom hem från jojjo, det var jätte kul men jag var så trött, helt döende asso hahah men nu e jag pigg i gen (y) :D


Nobody knows what I know, a secret
Someone who I love has made me hot
Can I help that I feel like this?

And the look that I got, it told me everything.
What I want, I can probably get, a thousandfold.
Oh, now I understand that I'm in love.

mihihi


hare göttt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0