aldrig ensam

i dag äre hallowen läskigt juuh sitter ensam hemma :S tänker endast på filmen att en dymon kommer komma och skrämma mig nu har jag låst dörr alla lampor tända typ hög musig och sjunger med då glömmer man allt läskigt hahah
jag och andrea har kommit på att alllt lösersig om man stryker limmar och sminkar sig hahah fundera på det det funkar haahh mihihihi
i dag i skolan hade vi ett so prov i 90 min segt får se hur det gick :s känndes helt ok
sen hade vi hk malin laga mat till mig mycket trevligt och gott hahaha

nu har jag trimmat dresyr för Nina så nu e han en stjärna och jag med så klart program i morgon då får se hur de går haha .p



malins mat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0