Aldrig ensam

Dagen då
börja med skolan så klart flumma runt lite som vanligt hade ett mattepass inte roligt men så kan det va i bland sen rite bild o till sist idrott. vi hade fotboll vi vann lite roligt jag nudda bollen massa gånger jag e stolt!
sen missa vi bussen så vi fick vänta ett tag så då flumma jag o andrea lite.


jag och andrea leker apor XP


Adam och Jeff som posar lite ;P


sen lämna alla mig :(  haha nae roo,

Sen i allla fall så satt jag på spåris på väg ner till recer joo vahänder då dåå jo då krockar spårisen med en bil så då var det ju bara att gå av och gå rästen av biten. inte roligt men nu e jag i alla fall hemma :P



pusss

skriver mer  i kväll :D nu ska jag till stallet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0