far får får får får lam

nemmen hallå där jaa
nu har jag vatt o hopptränat sibbe han va jätte fin och de var en perfekt träning för mig. han känndes lite trött men det kan man ju förstå få r rida han lite lugnt den här veckan så e han pigg o glad sen :P

snart bokas biljetterna till bion så andrea får inte glömma det jag kommer dööö av skräck  på fredag hahah tur att typ hela klassen är där o skyddar mig haha :p det kommer i alla fall bli as kul.
nu ska jag ta en duch ta fram vilka kläder jag sa ha i morgon och lite sånt sen ska jag sova för jag e så jägarns trött så sova det ska ajg göra :D

1.DUCH
2.KLÄDER
3.HÅRET
4.SOVA
5.VAKNA
6.SKOLAN
7.OSV

min att göra lista :P

i dag har jag inte lärt mig nått tror jag kan bara säga att det är väldigt jobbigt att gå i trappor samtidigt som att äta man måste liksom konsenterera sig på två saker samtidigt tugga o lyfta på fötterna.
tästa själv det e jobbigt då sjka det va många trappor också haha .D

puss o slem ni vet från vem :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0