köttbullar med lingonsylt

i gåt var jag och bästaste amanda på stan köpte en kofta från gina och ett par skor på eurosko mycket najs vettu
sen i dag fika vi massa hahah låter som värsta fetto fikar hela tiden hahah men men jag skyller på att jag växer haha
hoppas att cicci mår lite bättre sen hon får inte äta flingor fyyyy jag måste juu plugga har so prov på fre och sv på ons hopppas det går bra :S
såååå cicci en hälsning till dig ta dig i kragen och masa dig hit till mig :)


det går inte beskriva med ord hur bra du är cicci du är bara helt underbar och  ennu ennu mer :)<33
pussss

Kommentarer
Postat av: C I C C I

<3

2010-10-25 @ 19:09:19
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0