Lola

jag vet inet vad jag ska ha på mig i morgon :$$$ hmmm mitt hår var jätte fint i morse sen kom jag till skolan och alla lockar var nu mer platta jag blir så ledsen mitt hår vill inte riktigt som jag vill inte ok asso :(

okej nu försöker jag prata med AMANDA men får inte riktigt kontakt hallååååååååå somna duuu?????

mhihihi cicci ska nu i alla fall med till Borås mycket bra var tvungen att hjälpa henna att klippa hästen bara :P

whats the point jag kommer inte lära mig spelar ingen roll hur mycket jag läser!

Vad är poängen
Vad är poängen
Vad tjänar det till att göra någonting
Om du aldrig kommer att märka
Jag skulle sitta och vänta på dig igen
Vad tjänar det till att göra någonting
Om du aldrig kommer att märka
Jag skulle sitta och vänta på dig igen

pussss

Kommentarer
Postat av: C I C C I

bajs typ



DU ÄR SÅ BRA!

ps. svara i inlägg eller på den anras blogg ds.

2010-10-28 @ 22:18:30
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0