Man Must Dance

hello
i går var cicci här tills i dag flumma som vanligt :D väldigt trött var jag efter träningen.
i dag red jag cooper på hackamore han var duktig tycker jag cicci åkte hem ganska tidigt hon skulle färga håret spännande hoppas hon blir fin.
sen flumma jag runt där ett tag bada sibbe och gick med han i 20 min så han fick röra på sig lite.

sen när jag kom hem åt jag lite mat och dog i soffan ett tag sen belev jag as sugen på att baka kladdkaka så då jorde jag det busigt den blev väldigt god nu sitter jag och tittar på indiana jones just nu äre reklam så passa på att skriva lite :D

I morgon då börjar dagen kl 8 med idrott på racketstadion får se om jag får skjuts annars får jag gå upp as tidigt inte roligt :/

sov gott puss

Kommentarer
Postat av: Undrare!

Hej!

Jag är en nyfiken tjej som undrar vilket gymnasium du ska välja och vilken linje?:)

2010-10-17 @ 21:14:04
Postat av: Anonym

jaaa jag vet inte riktigt men jag tänker på det kan skriva när jag har kommit på det rätta :P

2010-10-17 @ 21:18:09
Postat av: C I C C I

Önskade att jag aldrig åkte hem. det ser förjävlift ut...

2010-10-17 @ 21:37:07
URL: http://entices.blogg.se/
Postat av: C I C C I

Önskade att jag aldrig åkte hem. det ser förjävlift ut...

2010-10-17 @ 21:37:57
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0