seaside

i dag då joo dan börja inte så bra jag försov mig inte bra sen hade vi matte fick nog inte ett tal jort INTE bra asso sen hade vi bild bästa läraren, jag tror inte på prov och inget är fel hahah rätt helt rätt om alla lärare kunde tänka så se hade vi idrott fotboll inte kul david höll i lektionen annars var den bra :)
sen åkte jag till stallet red båda
tränar för fullt på dressyr program nu hahah jag har int tävlat dressyr på typ 4år kännsbra eller inte :S (y)
nuu sitter jag i alla fall oh "pluggar" det e så tråkigt o jag fattar ingen ting men nått ska jag väl lära mig :)

jag har lite skrivbrist känner jag har inte så mycket att skriva om ge mig förslag :D

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0