Shine On

hello
nu var vi vatt väldigt ducktiga vi har pluggat massa och vi har ridit :D
jag red cooper han var fin lite pigg bara körde lite serpentinbågar så att han skulle bli varm och mjuk i båda sidorna sen vart efter så flutta jag han i bågarna för skänkeln. i galoppen så korta jag oh längde lite nån fattning i förvänd och lite så gallopera också över en bom :P sen körde vi lite öppna och slutor så att han blir mjuk o fin och det blev han fin häst, cicci tycke också att sibbe var väldigt fin och trevlig att rida i dag. fina små pollar :D

cicci och jag har pluggat massa nu väldigt efektivft tycker jag jag ligger före i matten känns väldigt bra fattar lite till nu i alla fall och vet ni vad det gick jätte bra på matte provet senast det känns väldigt skönt måste bara fortsätta kämpa



men ses i morgon
puss

Kommentarer
Postat av: C I C C I

sv: nawww vad snäll du är!



Vi är grymt duktiga, trotts att jag var stressad sen kl 5 idag om den jävla geografin haha

2010-10-18 @ 22:50:37
URL: http://entices.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi är klart bäst :D <3

2010-10-18 @ 22:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0