Take me out

heeeeeeeeeeeeeeeej
.vilken fin dag idag idag idag hahahah
i dag har jag tävlat dressyr och vet ni vad jag kom 3a det hade man ju inte räknat med asso hahah trecligt trevligt fin hest asso :D
I morgon äre hoppning i stället får se hur det går du då får cooper också vara med :D

.vet ni vad i dag har jag lagat mat ;)
fläsk file med pommis och hemma bakat bröd med en fin sallad jag känner mig stolt ;) jag lyckades väldigt bra med ennu mer stolt :D

.nu sitter jag och är as mätt och har väldigt tråkigt :(


jag lovar jag hade dressyrsadel när jag red ;)
fotograf cecilia the best rydgren :) <3

PUSSS

Kommentarer
Postat av: C I C C I

eyyy dud, du fick ju bilder iiiidaaagg ;D lova att ta kort på mig i morgon föresten haha

2010-10-30 @ 20:35:27
URL: http://entices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0