The View

Asso det var svin kallt när jag gick till skolan i går men det var ändå soligt borde de inte vara varmt då fattar inte det e jätte kallt men solen skiner det förstår inte riktigt jag solen borde värma men det va kalllt i alla fall men det var ändå fint hihihihi
i går somna jag halv3 då då hängde jag upp tvätten som jag hade glömt hahah sen i morse strök jag hahah ducktig tycker jag känner mig som en husmor haha nae vars flummigt eller vad?





hihi det satt en korre i trädet sötast juuuh
As life gets longer, awful feels softer.
Well it feels pretty soft to me.
And if it takes shit to make bliss,
well I feel pretty blissfully.


pussssss

Kommentarer
Postat av: C I C C I

sv: ibland blir jag impad, SÅ HIMLA SMART!

2010-10-27 @ 22:22:54
URL: http://entices.blogg.se/
Postat av: martina

plötsligt händer det :P (I)

2010-10-27 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0