I Will Follow You into the Dark

hellu jaa jag vet väldigt dålig uppdatering men i bland hinnar man bara inte med det har inte varit inne på datan på hur länge som helst, så jäkla mycket att göra i skolan nu asso tror jag håller på att dööö inte bra asso i dag hade vi i alla fall matte prov vi får väl se hur det gått det känndes i alla fall ganska bra (y)

joo vad kan jag säga mer det har inte hännt så mycket i mitt liv just nu förutom att jag trälar sönder. i helgen ska jag i alla fall träna för anna det sak bli jägarns roligt kan man äntligen tänka på nått allat en skolan.

som ni ser si har cicci hjälp mig med en ny design myckt bytande men jag vet inte rktigt hur den ska va men nu får det va så här ett tag :p va jag vet så har cicci själv bytt design mycket fin varen :p
sibbe är inte en knöl längre så himla skönt bada han med nått räser shampo o vipps borta äntligen.

hänger nån med att flytta utomlands eller?
man fryser ju sönderom när man går ut uchh int roligt saknar spanien.

men hare bra nu ska jaa åka o hoppträna cooper för anita ska bli roligt skriver nått sen i gen kanske om jag hinner får hoppas det :D

PUSSSSSSSSS


Jag vill inte känna sig som jag inte har en framtid.
Jag vill inte att kännas som det är slut på en sommar.
Låt oss inte falla tillbaka till sömnen som vi brukade.
Jag vill inte vakna upp med vetskapen att jag inte har en framtid.


Kommentarer
Postat av: C I C C I

du jag gillar plugg dagar på måndagar, vi borde införa det föralltid ;D <3

2010-10-13 @ 21:00:17
URL: http://entices.blogg.se/
Postat av: martina

duu jag med vi bestämmer det här o nu ;D <33

2010-10-14 @ 16:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0