Witch Doctor

helllu :D
i dag har jag tränat sibbe och ridit cooper, jag är faktiskt väldigt stolt över mina små djur i dag jag överlevde skogsturen på cooper jag är chockad hihi han vände bara tre gånger men en ponnyspark och han gick, det funkar alltid ;p och sen så var sibbe super fin på träningen :D



och sen skoja jag inte när jag sa att det snöa det var 8-°c det var inte roligt trodde jag skulle döö i gen.
i dag hade vi en liten bana och jag skulle bara tänka på att rida frammåt och titt det gick ju stråland fin hest.


 
hihi fölisarna var jätte söta.



sibbe var också jätte söt när han såg fölisarna :D



PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej !

vad heter bettet du har på cooper på bilden ?? =D



tack för svar !

2010-10-16 @ 22:46:58
Postat av: Anonym

och föresten vad är det bettet bra för ??

2010-10-16 @ 22:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0