SPANIEN <33

okej nu har jag vatt riktigt dålig och inte uppdaterat.

men som ni vet åkte jag till SPANIEN så jägans gött vare, flyga ver nog der coolaste jag gjort.
första dan låg vi på stranden hela dan skönt som attan men det var nog inte så bra jag brände mig ganska mycket såg ut som en tomat så dan efter var jag typ sjuk hade frossa och helt död, vi tog ett kvällsdopp när solen hade gått ner så att det inte stekte.
sen nästa dag vare bara upp lite piggare då :)
sen åkte vi till ett köp centrum och handla massa det börja också regna o inte lite heller dom hade inget tak så det regna in i afärena typ så va ree en kille i glasskiosken som håll på att flörta med oss hela tiden haha :s
vid poolen hade vi det också lite roligt kan man säga fin utsikt XD
sen var vi åch såg på flamingos dom var inte jätte roliga -.-  så himla skönt hare vatt åker gärna med i gen :p

tack snälla cicci för att jag fick hänga med er :D <33333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0